31. august 2014

Svanesjøen..

 Forje helg drog eg og ei venninne på husmorferie til Egersund. Der var det laga til eit kjempe kjekt scrappetreff på Grand Hotell, kan tru me kosa oss :-D
Her er ein av LOane eg laga der.







Denne vert mitt bidrag til Scrappegarasjens ekstra utfordring dei her no i anledning nyopning av nettbutikken sin. 
Her skulle me bruka noko av våre favorittprodukt. For tida er det figurar fra Wycinanca.Som oftast fargar eg dei, men her har eg valt å ha dei slik dei kjem frå butikken. Brukar og ofte washitape, maling og distress ink. Alt dette har eg brukt her og. Saman med favoritt dongeribuksa mi som eg ikkje klarte å kasta før den var heilt oppbrukt, hihi ;) 

Ha ein fin kveld!




3 kommentarer:

  1. Kjempe lekkert! Godt du får brukt det! Nå er vi kjempe klare for Bømlo treffet!
    Takk for at du deltar på scrappegarasjens utfordring!
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett
  2. Veldig stilig! Jeg også farger chipboarden min veldig ofte, men av og til er den fin helt som den er! Takk for at du bidrar til utfordringen hos oss i Scrappegarasjen:D

    SvarSlett
  3. Kjempe fint, elsker lilla, men synes selv det er veldig vanskelig å bruke:)
    Takk for at du deltar i scrappegarasjens ekstra utfordring:)

    SvarSlett

En liten kommentar varmer alltid ett lite hjerte! :)
På forhånd takk! :)